Klantenservice
1 Bestellen bij fietshouderwinkel.nl
1.1 Betaal ik verzendkosten?

Nee, verzendkosten zijn gratis! Bestellingen worden in Nederland & België GRATIS bij je bezorgd.

1.2 Krijg ik een factuur?

Ja, zeker. Je ontvangt het factuur in jouw mailbox. Factuur of orderbevestiging niet ontvangen? Controleer of deze niet in je Spam folder terecht is gekomen. 

1.3 Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij ons veilig en gemakkelijk betalen met iDEAL. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Je kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.

1.4 Ontvang ik een orderbevestiging van mijn bestelling?

Ja, via de e-mail krijg je een orderbevestiging van ons, hierin staat vermeld welke producten je bij ons hebt besteld. Orderbevestiging niet ontvangen? Controleer altijd je spam folder. Je mag ook altijd contact met ons opnemen.

1.5 Door wie wordt het pakket bezorgd?

Al onze leveringen in Nederland en België worden verzorgd door DHL.

1.6 Ontvang ik een bevestiging als de bestelling is verzonden?

Ja, zodra de bestelling is verzonden, ontvangt je automatisch een mail. In die mail staat een Track & Trace code waarmee je de zending gemakkelijk kunt volgen.

1.7 Ik ben niet tevreden en heb een klacht, waar kan ik die achterlaten?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

1.8 Kan ik de zending volgen?

Ja dat is mogelijk. Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt je automatisch een mail. In deze mail staat een Track & Trace code van DHL waarmee je de zending gemakkelijk kunt volgen.

1.9 Kan ik een artikel retourneren?

Niet helemaal tevreden met het product? Geen punt, je kan altijd je producten retourneren bij fietshouderwinkel.nl. Het is daarom binnen het zichttermijn van 14 dagen dan ook geen probleem om je bestelling te retourneren. Let op! De retourkosten zijn voor eigen rekening. Is je product defect? Laat het ons weten: [email protected]

Stappenplan:

1. Login op je account (Als gast besteld? Registreer met hetzelfde e-mailadres om je gastaccount om te zetten naar een klantaccount.)
2. Je komt op een pagina waar de orders te zien zijn. Vervolgens klik je op Bekijken.
3. Klik rechts onderin op de knop Artikelen retourneren. Hier kun je de retourzending aan maken.

Retouradres:
Euregioweg 312
7532 SN Enschede
Nederland

Als wij de retourzending hebben ontvangen wordt het bedrag meteen teruggestort. Dit duurt maximaal 5 werkdagen. Wij proberen een retourzending altijd zo snel mogelijk af te handelen, wel zo fijn.

1.10 Kan ik ook telefonisch bestellen?

Onze producten zijn alleen te bestellen via onze webshop. Mocht je er echt niet uitkomen, dan kunt je altijd contact met ons opnemen. Uiteraard helpen wij je dan verder bij het plaatsen van de bestelling.

1.11 Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt ons bereiken via het telefoonnummer: +31851124338 of je kun een mail sturen naar: [email protected]