Klachten

Tevreden klanten vinden wij erg belangrijk. Heb je toch een slechte ervaring met onze producten of service? Allereerst onze excuses! Uiteraard gaan we het netjes voor je oplossen.

Een klacht doorgeven
Heb je naar aanleiding van een product of onze een service een klacht? Neem dan gerust contact met ons op. Graag ontvangen we een omschrijving van de klacht en de oorzaak (indien bekend). Bij schade verzoeken we ook het ordernummer en foto's van de schade mee te sturen in een e-mail.

We doen onze uiterste best om je klacht altijd zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Contact mogelijkheden:
Email: [email protected]
Telefoonnummer: +31851124338

Vestigingsadres:
Wethouder Kampstraat 99a
7553 ZE Hengelo
Nederland

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."